środa, 11 stycznia 2017

Pyszne Ciasteczka na Zimowe Wieczory

Cześć,

 Dzisiaj mam dla was szybki przepis na pyszne ciasteczka tylko na zimowe przytulne wieczory ;) 


                                                                     składniki :

- 25 dag płatków owsianych ( 2,5 szklanki )
- 1/2 szklanki cukru
- 10 dag masła
- 2 jajka
Ja dodaje też pokrojoną tabliczkę gorzkiej czekolady i bakalie.




                                                             przygotowanie :

                 Płatki wsyp na suchą patelnie i poczekaj aż zarumienią się na złoty kolor,
cały czas mieszając. 
 Piekarnik nagrzej do 180 stopni.Przestudzone płatki wymieszaj z cukrem, żółtkami, masłem i pianą ubitą z białek.Dodaj czekoladę i bakalie.Uformuj kopczyki na blasze wyłożoną papierem. 
  Piecz ok. 10 min, aż ciasteczka się zezłocą. 
 Ostudź oraz zajadaj ze smakiem!

Mam nadzieje że mój przepis się przyda. Pamiętajcie żeby obserwować nas na bieżąco :) 

                                                                                                                        Milena 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz